Jeszcze w tym miesiącu część ul. Łukasińskiego w Kłodzku ma stać się jednokierunkową. Rozpoczęło się już przygotowywanie oznakowania poziomego – malowane są pasy, które wyznaczą dodatkowe miejsca postojowe. Jak mówi burmistrz Kłodzka Michał Piszko, to wyjście naprzeciw postulatom przedsiębiorców: – Ruch dwukierunkowy zostanie zmieniony na jeden kierunek na odcinku od Rynku/ ul. Stroma do ulicy Kolejowej. Przedmiotowa zmiana pozwala na wygospodarowanie w ciągu ul. Łukasińskiego dodatkowych miejsc postojowych – mówi M. Piszko.
Nowa organizacja ruchu będzie obowiązywać od 16 listopada, o czym informują już znaki.
red.
Zastanawia mnie jakim cudem taki potworek przeszedł zatwierdzenie w Starostwie. Przecież to jest kuriozum – robić miejsca parkingowe dla 'przedsiębiorców’…ale czekajcie…aaa, no bo to przecież wybory się zbliżają! Trzeba przytakiwać na wszelkiej maści potworki z nadzieją, że ludzie odwdzięczą się podczas wyborów. Na dole duży parking, ale czterech liter nie chce się ruszyć. Wszystkie miasta powoli odchodzą od przestarzałych metod, a tu proszę, da się? No pewnie, że się da. Ja myślę, że całą Łukasińskiego – wizytówkę Kłodzka – należałoby zrobić jednokierunkową. Dobrym pomysłem byłoby również przeniesienie siedziby Burmistrza na ul. Wiejską, żeby jakoś to wszystko do siebie ładnie pasowało.
Symbolem Akademii Przygody jest siedziba – ruina budynku na końcu ul. Łukasińskiego , a symbolem Burmistrza jest cała ul. Łukasińskiego.
Ulica Łukasińskiego bezpośrednio wychodząca od Rynku – Ratusza zamiast być wizytówką miasta PRZYNOSI WSTYD mieszkańcom i daje świadectwo o NIEUDOLNOŚCI tych którzy w tym Ratuszu pełnią za pieniądze – samorządowe obowiązki !!! Obskurne budynki – brud i szwendający się menele ( po spożyciu), poczynając od tej ulicy przez Rynek i całą starówkę. Trzeci świat w centrum Kłodzka….
Ad vocem A..M….
piszesz Acan same tzw. okrąglaki.
Podaj proszę Mospanku konkretnie kim mieliby być ci „wygodni nieliczni”? Na czym polega „przestarzałałość” rozwiązań?
Układ ulic w tym miejscu, w Kłodzku jest jaki jest i trzeba go racjonalizować pod różne potrzeby.
Owszem mogą być one różne w różnych okolicznościach, w czasie.
I trzeba nauczyć się z tym żyć.
Na na zachodzie na co się tak ochoczo Acan powołujesz ruchu się nie ruguje, a racjonalizuje.
Posumowując, masz Acan jakieś „samochodowe deficyty…
Mirek,
Daruj sobie lekceważące acanowanie, to oo pierwsze bo na byle parobka nie trafiłeś.
Ogrągło piszesz sam ale wiele słów nie zastąpi argumentów.
Nieliczni uprzywilejowani to Ci którzy załapią się na miejsca wyznaczone przez koperty. Nie zapłacą za nie ani grosza, zapłacimy wszyscy w podatkach i w zmarnowanym czasie.
Więcej ulic powinno być jedno kierunkowe będzie bespieczniej i miejsca do parkowania
Duże miasta : Warszawa , Wrocław , Kraków … , których same starówki obejmują większy obszar niż centrum Kłodzka wyeliminowały parkowanie samochodów w takich miejscach a w Kłodzku ? Kłodzko za sprawą Burmistrza cofa się i pod tym względem wstecz. Tu prawie pod Ratuszem urządza się parkingi , bo każdy chce parkować pod progiem swojego mieszkania i firmy. Kłodzko jak widać nawet pod tym względem jest dziwolągiem.
Ratusz ma w d…e rowerzystów i ekologię. Z resztą jak zwykle…
A co z ścieżka rowerowa ER8 która przebiega przez ulicę Łukasinskiego?
Przecież tam nie ma żadnej „ścieżki” ani drogi rowerowej. Jest szlak ale odpowiedzialny za jego powstanie nie zadbał o zabezpieczenie przebiegu.
Dokładnie ER-8 SZLAK CYSTERSÓW – Szlak ten jest fragmentem Europejskiego Szlaku Cystersów. Dziękujemy panie burmistrzu że odciął pan Nas od Europy. Podobno jest pan taki EKO 🙁 Szlak ER-8 już jest sławny z Kłodzka przez zastosowanie krat przy placu Kościelnym- brak możliwości przejazdu.
I tak małe Kłodzko powoli pada ofiarą lobby samochodziarzy. Na zachodzie po latach błędów ruguje się ruch samochodowy ze ścisłego centrum, u nas dla wygody nielicznych – którzy muszą mieć darmowe miejsce parkingowe pod samym nosem wprowadza się przestarzałe rozwiązania.