Staropolanka, na podstawie przeprowadzonych badań rynkowych wśród konsumentów, wprowadza zmiany dotyczące wizerunku swoich produktów. Wody mineralne marki Staropolanka zmieniają swoje oblicze poprzez nową etykietę.
Ulepszając wizerunek Staropolanki, firma uwzględnia jednocześnie aspekt ekologiczny. Zmiana opakowań dotyczy zarówno etykiet, jak i butelek. Zmniejszona gramatura opakowań oznacza mniejszą ilość plastiku, a transparentność etykiet to mniej nadruku. Wszystko to jest reakcją na potrzeby rynku i konsumenta. Projekt obecnych opakowań jest uproszczony, zapewnia większą czytelność i przejrzystość oraz lekkość, a zawarta w butelkach naturalna woda mineralna, jest – jak zawsze, jakościowo zdrowym elementem codzienności oraz gwarancją dobrego samopoczucia, nawodnienia i odpowiedniej dawki minerałów.
Wody marki Staropolanka w nowym opakowaniu pojawiać się będą sukcesywnie w sprzedaży już od początku kwietnia bieżącego roku. Firma liczy na to, że wprowadzone zmiany spotkają się z ciepłym przyjęciem ze strony klientów.
(inf. Staropolanka)
Do Mk. A skąd mam wiedzieć, że nie są to wody lecznicze. Nie mam takiego obowiązku.
Szkoda, ze woda nie jest rozlewana do wymiennych butelek szklanych o pojemności 1,0l lub 1,5l.
Wizualnie PRAWIE się nie różnią od starych etykiet. Tylko tym, że pojawiły się ledwo widoczne i nie uplastycznione góry. Brak wyraźnego wskaźnika, czy są to wody po pierwsze lecznicze, a jeżeli tak, to komu mogą pomóc. Czy są np. moczopędne, wskazane na problemy układu gastrycznego, nerwowego, krwionośnego. Wskaźnik zmineralizowania jest podany. Może trzeba wprowadzić kolor kontrastujący z niebieskim podkreślający wskazania o których wspomniałem powyżej.
To nie są wody lecznicze, więc ciężko, żeby były umieszczone takie informacje.
Artykuł jest reklamą, a takie zmiany w opakowaniach są podyktowane kwestiami ekonomicznymi, a nie ekologicznymi.