Wrocławski oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad zaprezentował wstępne korytarze przebiegu obwodnicy Złotego Stoku w ciągu drogi krajowej nr 46. Proponowane warianty łączą się w różnych miejscach z projektowaną ekspresową „ósemką” na odcinku Bardo – Kłodzko.
Każdy z siedmiu zaproponowanych wariantów obwodnicy Złotego Stoku poprowadzony jest po północnej stronie miasta, a w dalszym przebiegu połączony ma być z S8 węzłami zlokalizowanymi w różnych miejscach – w zależności od tego, z którym wariantem projektowanej ekspresówki od Barda do Kłodzka będzie połączony. Najdalej na północ zlokalizowany jest węzeł w wariancie W4, który łączy się z „ósemką” przed Bardem, a z kolei warianty W6 i W8 łączą się z S8 w wariancie W2 (WPR3 i WPR4) w miejscu najbardziej wysuniętym na południe. Trzy z pozostałych propozycji korytarzy łączą się z ekspresówką w obszarze na granicy gmin Kłodzko i Bardo, a wariant W5 – w gminie Bardo.
W połowie grudnia br. GDDKiA zorganizuje trzy spotkania dla mieszkańców, podczas których zaprezentowana zostanie koncepcja przebiegu obwodnicy Złotego Stoku i korytarzy biegnących w kierunku S8. Spotkania miały początkowo odbyć się w Złotym Stoku, Bardzie oraz Paczkowie, jednak ze względu na sytuację pandemiczną w kraju, zostaną przeprowadzone 13, 15 i 16 grudnia br. w formule online przy użyciu ogólnodostępnego oprogramowania.
Do 10 stycznia 2022 roku można natomiast wypełniać i przesyłać ankiety z opiniami i wnioskami dotyczącymi przedmiotowej inwestycji – dostępne są zarówno w wersji online oraz papierowej na stronie internetowej inwestycji.
red. (fot. GDDKiA)
„Ratuszowy popleczniku”, nie pleć byle pleść. MOWA TRAWA jak widać to TWOJA SPECJALNOŚĆ. Twoja wypowiedż świadczy, że MASZ BLADE POJĘCIE w tym temacie.
Wybiorą i tak wariant najtańszy, najszybszy, z potencjałem w stronę Boboszowa. Budujący się na Jaszkówce w ciągu ostatniej dekady mogli sprawdzić analizy korytarzy: nie były one tajemnicą.
Janie – NIE STRASZ, BO SIĘ ZE.RASZ.
Co Ty Ano ciągle z tym tunelem?
Boję się, że przez to biadolenie mieszkańców okolic Kukułki to niedoczekamy się S8 na odcinku Kłodzko – Ząbkowice
W latach 1919 Eisenhower uczestniczl w badaniu dla wojska. Przejazd od San Francisco do Washington-u. Trwalo 24 dni i poruszali sie 10 kmh. W latach 50-tych jak zostal prezydentem USA zbudowaly siec autostrad glownie dla potrzeb wojska. Zeby skrocic czas podrozy do 3 dni. Sadze ze nasze plany na autostrady sa kierowane na potrzeby NATO. Tez tzeba pamietac kto za to placi. EU czyli Niemieckie pieniadze. Dlatego ja bym stawial na wariant W6 lub W7. Laczy kierunek wschod/zachod Nuremberg/Opole/Slask z najmniejszym oporem. Wojsko nie lubi tunelow.
LOGICZNYMI ; najbardziej WSKAZANYMI WARIANTAMI obwodnicy Złotego Stoku są : WARIANT W-1b i W-3b. Po pierwsze: SĄ NAJKRÓTSZE. Po drugie: BĘDĄ ŁĄCZYĆ się z drogą S-8 PROWADZĄCĄ PRZEZ TUNEL. I o to chodzi.