Dla należącej do EPP galerii Twierdza Kłodzko mijający rok jest bardzo udany. Większość najemców zdecydowała się przedłużyć umowy najmu, a marki Medicine, 4F oraz Apart powiększyły lub zmodernizowały swoje salony. W centrum handlowym pojawiły się też nowe marki: Ryłko, BIG STAR i Triumph.
Zmiana lokalizacji salonu odzieżowej marki Medicine w Twierdzy Kłodzko oznaczała zwiększenie jego powierzchni z 150 do 360 mkw. Podobnie ze sportową 4F, która z 104 mkw. poszerzyła swoją obecność do 232 mkw. Natomiast salon Apart został zmodernizowany zgodnie z najnowszym konceptem marki.
– Zwiększenie powierzchni najmu przez marki z segmentu fashion jest zgodne z naszą strategią rozbudowy oferty modowej centrum. Spodziewamy się kolejnych debiutów w Kłodzku – mówi Leszek Mazurek, dyrektor Twierdzy Kłodzko.
– W 2019 roku renegocjowaliśmy 22 umowy najmu powierzchni w galerii Twierdza Kłodzko. 20 najemców zdecydowało się je przedłużyć, a dwóch z nich zwiększyło wynajmowane powierzchnie ponad dwukrotnie. Większość podjęła też decyzję o remoncie lub odświeżeniu wyglądu swoich lokali w bieżącym albo przyszłym roku. To potwierdza, iż nasi najemcy łączą dalszy rozwój ich biznesu z obecnością w naszym centrum i są zadowoleni z oferowanych im warunków – stwierdza Tomasz Nowakowski, Asset Manager, EPP.
Funkcjonująca od 2009 roku galeria Twierdza Kłodzko to ulubione miejsce robienia zakupów dla mieszkańców miasta i regionu. Centrum o powierzchni handlowej wynoszącej 30 000 mkw. składa się z dwóch obiektów – galerii z hipermarketem Carrefour i strefą restauracyjną oraz parku handlowego z kinem Cinema3D. Działa w nim ponad 70 sklepów, w tym salony H&M i Reserved, oraz restauracje, punkty usługowe i rozrywkowe. Galeria, którą wyróżnia dogodne położenie w pobliżu północnej obwodnicy Kłodzka, dysponuje łącznie 1 200 miejscami parkingowymi.
O EPP
EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem wielkości posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA) z nieruchomościami o wartości 2,6 mld euro. Spółka działa według formuły REIT, a jej portfel obejmuje 31 projektów handlowych i biurowych o łącznej powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP położone są w najbardziej atrakcyjnych dla handlu miastach w Polsce.
Celem EPP jest budowanie wartości dla akcjonariuszy i zapewnianie konsumentom pozytywnych doświadczeń zakupowych. Spółka notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) i Luksemburgu (Euro MTF). Więcej informacji na www.epp-poland.com.