Przed Bricomarché w Nowej Rudzie pojawiły się Bricomaty, czyli specjalne boksy, w których można odebrać zamówione wcześniej produkty. To udogodnienie umożliwia mieszkańcom Nowej Rudy i okolic bezpieczny oraz bezkontaktowy odbiór towarów.
Bricomaty to boksy, które znajdują się przed supermarketem Bricomarché w specjalnie oznaczonej strefie. Odbiór zamówienia w urządzeniu jest darmowy i prosty – klient wprowadza na ekranie maszyny podany podczas dokonywania zakupów numer telefonu oraz kod dostępu, który otrzymał w treści SMS-a. – Bricomaty umożliwiają klientom odbiór towarów w dowolnie wybranym terminie, również poza godzinami otwarcia sklepu w systemie 24/7. Nasze urządzenia oferują unikatowe rozwiązania dla tego typu maszyn, czyli możliwość odbioru towarów o dużych gabarytach, takich jak np. płyty OSB czy drzwi – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarché w Polsce. – Stale obserwujemy zmieniające się trendy rynkowe oraz potrzeby naszych klientów. Zwłaszcza podczas trwania pandemii chcemy zagwarantować kupującym możliwie najwyższe bezpieczeństwo oraz komfort robienia zakupów.
Bricomarché w Nowej Rudzie jest prowadzone przez polskich przedsiębiorców, którzy odprowadzają lokalnie podatki. Innymi korzyściami dla mieszkańców miasta i okolicy są akcje społeczne organizowane przez właścicieli supermarketu oraz sieć Bricomarché. W asortymencie sklepu w Nowej Rudzie są produkty z czterech działów: ogród, dekoracja, majsterkowanie oraz artykuły budowlane. Łącznie jest to ponad 25 tys. artykułów, w tym również produkty dostarczane przez lokalnych dostawców.
Marka Bricomarché zaczęła wprowadzać Bricomaty w 2019 roku. Obecne maszyny zostały uruchomione przy około 50 sklepach sieci, a w planach są kolejne lokalizacje w całej Polsce. W Nowej Rudzie Bricomaty zainstalowane zostały 19 listopada br.
(mat. prasowy)