Gmina Nowa Ruda rozpoczęła nabór wniosków na demontaż, zbieranie, utylizację i transport wyrobów zawierających azbest. Przyjmowanie wniosków potrwa do połowy lutego br.
Wnioski mogą składać osoby fizyczne oraz prawne z terenu gminy Nowa Ruda, które na terenie swoich nieruchomości posiadają zinwentaryzowane wyroby zawierające azbest. Złożone wnioski zostaną uwzględnione wyłącznie po pozytywnym rozpatrzeniu złożonego przez Urząd Gminy Nowa Ruda wniosku o dofinansowanie przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki zadania, związanego z realizacją „Programu usuwania azbestu dla Gminy Nowa Ruda w 2023 roku”.
Formularz wniosku na utylizację azbestu dostępny jest w formie elektronicznej pod tym adresem, a także w formie papierowej w siedzibie Urzędu Gminy Nowa Ruda. Szczegółowych informacji udziela Referat Infrastruktury Technicznej i Ochrony Środowiska. Termin składania wniosków upływa 14 lutego br.
red (inf. Gmina Nowa Ruda)