Od poniedziałku, 7 września br. Starostwo Powiatowe w Kłodzku rozpoczyna ankietowe badanie satysfakcji klientów. Badanie potrwa do 30 września.
Jak informuje Starostwo, „celem badania będzie sprawdzenie stopnia satysfakcji i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Kłodzku w odniesieniu do jakości świadczonych usług”. Badanie prowadzone będzie za pośrednictwem ankiet papierowych dostępnych w Starostwie w Kłodzku oraz oddziałach zamiejscowych w Bystrzycy Kłodzkiej i Nowej Rudzie. Ankiety dla klientów Starostwa będą również dostępne on-line na stronach internetowych powiatu.
Badanie satysfakcji klientów powiat kłodzki przeprowadza już kolejny raz. Na podstawie wyników ubiegłorocznej ankiety Starostwo wdrożyło usprawnienia, które wskazywane były przez klientów w ubiegłym roku, m. in. wprowadzono system kolejkowy w wydziale KTD w Bystrzycy Kłodzkiej i Nowej Rudzie, poprawiono również warunki dla klientów poprzez umieszczenie dodatkowej ilości krzeseł i stolików.
Starostwo zachęca do wzięcia udziału w badaniu – ankiety są całkowicie anonimowe.
red.