Rozmowa z Sylwią Jagódka, brokerem nieruchomości komercyjnych, Business Development Director w spółce działającej pod marką Magazyny 123.
W Kłodzku pojawiły się banery informujące o budowie nowoczesnej hali magazynowej. Co się buduje?
Tak, potwierdzamy, że inwestor jest już gotowy do rozpoczęcia prac budowlanych, dlatego rozpoczęliśmy kampanię informacyjną. Zainteresowani znajdą na banerach numer kontaktowy, pod którym udzielamy wszelkich informacji.
Obiekt wielkości ok. 30 000m2 zostanie podzielony na mniejsze moduły od ok. 2 000m2, aby każdy najemca mógł swobodnie korzystać ze swojej powierzchni. Prowadzimy rozmowy z kilkoma podmiotami zainteresowanymi najmem, projektujemy powierzchnię pod ich potrzeby. Pierwsi najemcy na pewno mogą liczyć na najbardziej atrakcyjne warunki najmu.
Jak będzie wyglądał ten nowy magazyn?
Magazyny klasy A to powierzchnie w najwyższym standardzie, zapewniające komfort pracy logistykowi i producentom, takie, jakie powstały przy S8 czy autostradzie A4 i jakie możemy obserwować wjeżdżając np. od Kłodzka do Wrocławia.
Nowy magazyn w Kłodzku zapewni:
- 12m wysokości netto (co umożliwi logistykom składowanie nawet 5 standardowych palet na każdym m2),
- niepyląca posadzka nośności 7T/m2,
- siatka słupów zapewniającą sprawne wykonywanie operacji logistycznych (12m x 22,5m),
- doki załadunkowe dla pojazdów ciężarowych oraz bramy typu drive-in umożliwiające wjazd do wnętrza,
- ogrzewanie,
- system oddymiania i tryskaczy,
- wentylacja,
- oświetlenie LED,
- świetliki zapewniające dostęp światła dziennego,
- biura i pomieszczenia socjalne projektowane i budowane wg potrzeb konkretnego najemcy.
Każdy przedsiębiorca może wynająć moduł w takim magazynie. Pracujemy ze spółkami prawa handlowego i osobami prowadzącymi działalność gospodarczą. Zachęcamy do kontaktu i w rozmowie wspólnie ocenimy, czy nasze powierzchnie spełniają oczekiwania poszukującego.
Nie pobieramy żadnych prowizji ani żadnych dodatkowych opłat. Najemca płaci za:
– uzgodniony czynsz za każdy m2 najmowanej powierzchni
– opłaty za media wg zużycia
– zaliczki na opłaty eksploatacyjne (utrzymanie części wspólnych: ochrona, podatek od nieruchomości, ubezpieczenie, przeglądy, serwisy, oświetlenie i odśnieżanie placu, utrzymanie zieleni itp.).
Umowę najmu podpisujemy zazwyczaj na okres 5 lat, co zapewnia stabilność obu stronom.
Wybudujemy powierzchnię supernowoczesną i proekologiczną:
- z dużymi przeszkleniami
- rozwiązaniami oszczędzającymi zużycie wody i prądu
- miejscami wypoczynku dla pracowników
- stacjami ładowania samochodów elektrycznych i miejscem dla rowerów
Dbamy o dobrostan pracowników, ale również o dobro otoczenia. Ustawiamy domki dla owadów, urządzamy łąki kwietne, na niektórych parkach ustawiane są pasieki.
Najemca otrzymuje klucze do powierzchni przygotowanej wg umowy, wydzielonej pełną ścianą od sąsiadów, z biurami, które wraz z nami zaprojektował. Sam ustawia regały czy wprowadza maszyny i urządzenia. Możemy wybudować dla niego chłodnię/mroźnię, wstawić suwnice i w pełni przystosować moduł do działalności, jaką zadeklarował prowadzić na swojej powierzchni.
Najemca płaci wyłącznie czynsz; koszty projektowania, budowy i usprawnień są kalkulowane na etapie przygotowania oferty i ponosi je Wynajmujący (Właściciel).
Kłodzko nie miało dotychczas tak nowoczesnej powierzchni: ta inwestycja pozytywnie wpłynie na ocenę miasta i okolicy przez inwestorów, powinna pomóc w rozwoju lokalnych przedsiębiorstw i pomóc nam zaprosić na ziemię kłodzką nowy biznes.
Co ważne: użytkowanie nowoczesnego obiektu związane jest najczęściej z niższymi kosztami niż utrzymanie starszego, ponadto najemca otrzymuje powierzchnię szytą na miarę, optymalnie dostosowaną do jego potrzeb.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu – dla każdego przygotujemy ofertę dedykowaną, z warunkami technicznymi, cenowymi, mapką i layoutem proponowanej powierzchni.
Potrzebujesz magazynu? Szukasz hali produkcyjnej? Posiadasz grunty pod działalność gospodarczą?
kontakt@magazyny123.pl kom. 667 462 360.
(Materiał partnera)