Od 9 września br. Starostwo Powiatowe w Kłodzku przeprowadzać będzie badanie satysfakcji klientów. Prowadzone będzie ono za pośrednictwem ankiet papierowych dostępnych w urzędzie w Kłodzku oraz oddziałach zamiejscowych w Bystrzycy Kłodzkiej i Nowej Rudzie oraz poprzez ankietę on-line na stronie internetowej powiatu.
Jak informuje Starostwo, „celem badania będzie sprawdzenie stopnia satysfakcji i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Kłodzku w odniesieniu do jakości świadczonych usług”. Stąd też w ankiecie znalazły się pytania dotyczące m.in. kultury obsługi w powiatowym urzędzie, wiedzy i kompetencji pracowników czy terminowości załatwiania spraw. Ankieta jest w pełni anonimowa.
Badanie satysfakcji klientów przeprowadzane jest przez powiat już kolejny raz. Na podstawie wyników ubiegłorocznej ankiety Starostwo wdrożyło w swoich urzędach usprawnienia, które wskazywane były przez klientów w ubiegłym roku.
Badanie potrwa do 30 września br.
red.